NAPOTKI ZA VARNO VADBO JOGE

Priporočamo, da vsaj tri ure pred jogo ne jeste velikih obrokov. Lahko kaj lahkega, če pa smo preveč siti je zelo težko vaditi.

Pridite v lahkih oblačilih, jogo vadimo bosi. Priporočamo oprijeta in raztegljiva oblačila, da lahko učitelj bolje vidi ter popravlja morebitne napake v asanah.

Med samo vadbo ne pijemo vode ali drugih tekočin, saj to telo ohlaja. Svetujemo pa pitje po vadbi, ko se bo telo še dodatno razstrupilo.

Če se le da prenosne telefone med vadbo ugasnemo, da ne motijo ostalih ter nas; če se da tudi izklopimo signal zaradi sevanja.

Ženske v času menstruacije o tem obvestijo učitelja, saj ne smejo vaditi obrnjenih položajev.

V primeru poškodb prav tako obvezno obvestimo učitelja, če pa gre za kronične težave ali bolezni se o tem prej posvetujemo s svojim zdravnikom.

Če se le da pridemo na vadbo 5 minut pred začetkom, da se lahko v miru pripravimo.

V primeru, da vadba odpade boste o tem obveščeni po elektronski pošti, oz. po telefonu, če nas prej obvestite, da na e-mailu niste aktivni.

Med vadbo dihamo sproščeno, naravno, diha ne zadržujemo ali kontroliramo. Pozorni smo na navodila in pravilno izvedbo asane.

Pri jogi ne tekmujemo in se ne primerjamo z ostalimi. Način kako vadimo in odnos do sebe in joge je veliko bolj pomemben kot perfekten izgled v asani. Razumemo tudi, da se lahko naše telo vsak dan odziva drugače, enkrat lahko čutimo lahkotnost, spet drugič pa težo in togost. Sprejemamo stanje svojega telesa na ta dan ter smo sočutni do sebe in se ne silimo v položaje.